Elektrisk

Batterie-Control Booster MT-BCB IUoU

Batterie-Control Booster MT-BCB IUoU

BCB BCB 30/30 og 40/40 er også ideelle tre-i-ett-løsninger. Gjennom høye utgangseffekter er ikke bare egnet for parallell lasting av eksisterende lade enheter, men kan også brukes som hovedlastsenteret. For selv-ekspansjon eller van utvidelse av BCB kan integreres i 30 A eller 40 A versjon direkte mellom start- og forbruksbatteriet. Fra startbatteri for BCB lå kostnad linjen og til on-board batteri, slik vanlig cut-off stafett. Optimal IUoU lade på 230V og mens du kjører er garantert. Justerbar til våt; gel; AGM og integrerte LiFePO4 batterisystemer.

  1. Ved 230 V-nettet: Den BCB filtre 30 A og 40 A er tilgjengelig. Kraften kan reduseres ved at enheten 10 A.

  2. Kjøring: Igjen er IUoU kostnad aktiv og med 30 A eller 40 A, er den booster-funksjonen aktivert, avhengig av ladestatus, og dermed sikre full lading.

  3. Pulserfunktion: Den BCB har en langsiktig-loader. Dette gjør at en konstant tilkobling til 230 V-nettet. I tillegg er en “pulserer” integrert, noe som hindrer at bilen batteriet svikter tidlig av sulfatering.

Tekniske data: Systemspenning: 12 V; Ladestrøm på 230 V: 30/20 A, 40/30 A; Ladestrøm kjøring: 30/40 A; Dimensjoner (B x H x D): 300 x 70 x 270 mm;
Levering inkl. Temperaturføler og kabel forlengelse (5m) for driftsenheten.

Installasjon: Hvis BCB brukes som eneste ladestasjon er ikke en høy overlast relé nødvendig. På biler med allerede integrert likeretter (EBL) og biler med allerede bebygd baserte elektronikk, er installasjonssett med høy overlastrelé nødvendig.